Sunday, June 19, 2011

Wajah Baru :)

Ehem2~ Dengan ini aku ingin merasmikan perlancaran wajah baru bagi blog ni~ Tepuk tangan semua! Hehe! Korang ingat pembungkus megi je ke ade wajah baru~ :P

Setelah aku berhempas pulas sehari suntuk akibat kebosanan melampau, maka tercipta la wajah baru blog ni~ Err.. tapi sebenarnya aku masih tak berpuas hati dengan blog ni sebenarnye.. Template yang aku download ni agak limited, tak banyak yang aku boleh modified, banner aku pon tak letak lagi.. Isk! Tu la~ gatal sangat tangan tu kenapa?? Hmm..  Tapi takpe, camne nak dapat hasil yang bagus kalau kita tak mencuba kan? Biar gagal sekali, jangan tak pernah gagal langsung~ sebab tu maknanya dia tak pernah buat sesuatu yang baru dalam hidup dia..

Err.. Nak mintak tolong sikit boleh tak? Kalau ade sebarang cadangan. kritikan (kritikan yang membina sahaja ye tuan/puan~), sila la komen kat post ni k~ Hehe.. Mekaseh~

No comments :

Rakan2ku