Thursday, June 09, 2011

New Advertisment~

Hehe! Kalau korang perasan, aku dah tambah lagi satu advertisment kat sebelah kanan tu, (bawah advertisment Nuffnang). Kalau korang tak perasan jugak, tak tau la aku nak cakap ape!. (-_-)" Jeng jeng jeng!! HEARTBEAT!



Aku dah lama nak daftar HeartBeat tapi aku ragu2 pasal aku takut Membership Status Glitterati kat Nuffnang akan ditarik balik! Tapi setelah sekian lama aku aku selidik, baru aku berani nak letak advertisment ni.

Buat pengetahuan korang, Nuffnang tak akan amik tau langsung pasal HeartBeat ni pasal HeartBeat ni bukan saingan diorang. So, korang boleh la daftar dan letak advertisment Heartbeat kat blog korang~ Apa yang bagusnya pasal HeartBeat ni adalah korang dapat untung berdasarkan bilangan pengunjung yang datang ke blog korang (dia cuma kira bilangan dynamic IP sahaja, kalau korang refresh banyak kali pon blog korang, ia takkan diambil kira~ Hehe!).



Lagi satu, HeartBeat ni senang sebenarnya nak daftar.. Korang klik je iklan HeartBeat kat column sebelah kanan ni ataupun kat gambar HeartBeat kat atas ni.. Korang daftar dulu sebagai customer lepas tu baru korang boleh daftar sebagai membership. Selamat mencuba~ V(^_^)V

Rakan2ku