Tuesday, September 04, 2012

Targus Backpack TSB163AP! Mai dekat2~


Haaa.. abang2 kakak2.. Hari ni saya tak mau sembang2 kosong, ini hari saya mau sembang berisi sket.. Ini hari saya mau kasi tunjuk 1 barang.. Abang2 kakak2 tak mau takot~ beli ke tak beli, itu lain citer.. Ini hari saya mau tunjuk 1 backpack laptop yang sangat berkualiti~ bukan untuk simpan baju2, bukan untuk simpan duit ye abang2 sekalian.. Tapi ini untuk simpan laptop / notebook kesayangan anda...

Haaa?? barang biasa je?? memang ini barang yang biasa kite lihat, tapi beg ini sangat berkualiti ye abang2 kakak2 sekalian.. Saya telah membeli beratus2 beg model ni dan takde sorang pon yang complaint! Betol! Ini bukan cerita rekaan semata2..bukan skrip drama TV3 ye abang2 sekalian..



Baiklah, backpack ini adalah dari jenama Targus. Atau dengan lebih detail namanya Targus Backpack TSB163AP. Targus adalah nama yang tidak asing lagi bagi semua celik IT! Kalau abang2 tengok kat kedai, harga backpack ni boleh mencecah RM300! ye abang2 sekalian.. RM300!! Mahal kan? Tapi abang2 kakak2 tak perlu risau kerana saya jual beg ni hampir separuh daripada harga yang saya sebutkan tadi! Tak percaya?? Saya jual RM160 saje! Memang dah cukup murah ni abang2 sekalian!

Backpack ni boleh memuatkan laptop / notebook sebesar 15.6". Backpack ini juga tidak mudah koyak dan ianya tahan lasak! Sangat berguna untuk anda yang pergi travel jauh2.. atau untuk bawa berjalan kemana saje.. tapi bawa jalan dalam air memang tak boleh ye abang2 sekalian.. Hehe!



Jika abang2 kakak2 ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang backpack ni, abang2 boleh surf website rasmi Targus : http://www.targus.com/my/product_details.asp?sku=TSB163AP . Abang2 jugak boleh hubungi saya sendiri di 017-2424010 atau jika abang2 kakak2 segan nak bercakap dengan saya, boleh la email saya di zoulston@gmail.com. Kalau abang2 kakak2 nak model Targus Backpack yang lain, saya akan usahakan tapi harganya pasti lain sikit..hehe!

Jika abang2 kakak2 nak beli dengan kuantiti yang banyak, jangan risau~  harga masih boleh dirunding! Ape2 hal, call je saya.. Tapi jangan la call tengah malam sangat ye..


"Perniagaan itu adalah 9/10 dari sumber pendapatan yang halal.." 

2 comments :

Nick said...

looks really cool but quite expensive

Unknown said...

It is not expensive at all.. Other shop sell it around 270-300.. it is very stylish and durable..

Rakan2ku