Tuesday, June 07, 2011

Engagement Ceremony: Epin & Zura

Yeah! Finally I'm home!! Penatnye~ adeh! Dah 3 hari 3 malam aku tak balik umah~ Sakit telinga aku dengar mak aku membebel tadi.. -,-" For your information, aku pegi Batu Pahat last weekend! Kenapa aku pegi sana? Haaa~~ Sebelum tu aku nak ucapkan tahniah buat 2 kawan baik aku, Epin & Zura yang selamat melangsungkan majlis kawen pertunangan sabtu lepas (4 June 2011). Sebab tu la aku pegi Batu Pahat! Hehe!!



Ramai sangat kawan aku pegi majlis ni, ade Shin Chan, Wak, Epul, Nieda dan ramai lagi. Tapi aku gerak sana dengan Chan & Epin je! Yang lain dah sampai sana. Walaupun ade beberapa insiden yang terjadi sebelum majlis, tapi Alhamdulillah semuanya dah selesai.

Aku malas la nak membebel panjang2, korang tengok je la gambar nih!



Ready nak masuk ke rumah pihak perempuan~



Nape takde balas2 pantun2 pon?? Isk~




Dapat jugak aku masuk ke bilik pompuan~ Haha!!


Scene menyarungkan cincin~ Chewah!!


Setelah 14 jam Epin menunggu kat dalam kete, akhirnye dapat jugak dia makan kat umah pihak pompuan! Hehe!!


Ni la mat bunga! Chan oh Chan~~



Sempat lagi bergambar! Kekeke!




p/s: Tahniah ye Epin & Zura. Err.. yang lain bile lagi??

No comments :

Rakan2ku