Saturday, April 23, 2011

Terkentut di Pagi Hari~

Selamat pagi semua~ aku ade cerita kelakar giler~ maybe korang rasa aku ni pengotor sket kot.. Tadi adek aku nak pegi sekolah, dia boleh tertinggal bas plak..boleh pulak dia kejut aku pagi2~ dah tau yang aku ni tak suke bangun pagi (err~kantoi pulak~). Hmm..terpaksa la aku hantar! Tapi sebelum tu memang die kena sekeh la ngan aku! Haha!

Lepas aku hantar dia, sempat jugak la aku beli nasik lemak utk family aku. Dah sampai umah, aku lepak2 jap kat depan umah sambil isap rokok dgn bergayanya.. Chewah~~..

Tiba-tiba~

Isk! Rasa nak terkentot pulak~ dalam hati aku, “lepaskan je la~” aku pon ape lagi “putttttttttt~”.. nak tau tak? Time aku tgh sedap “melepas”, blh plak ade jiran aku a.k.a. makcik lalu kat sebelah aku. Arghhh!! Malunye aku! Aku dengan muka cover macho, aku senyum kat makcik tu, tp makcik tu tak senyum langsung! Pergh! Mesti makcik tu sentap ngan aku~ Aku dah tak boleh nak cover2 lagi, terus aku lari masuk umah! Kekeke!


Tu la, tips dari aku.. Nak buat sesuatu, pandang dulu kiri kanan, depan belakang~ nanti kantoi malu plak..haha!






p/s: ala~~ korang pon mesti pernah kantoi terkentot dpan org jgk kan~ elelelelelelele~ taknak ngaku plak~ :DD

4 comments :

Miss FieRa said...

jgn lupa jg pandang atas bawah..mna tau time tu korang ada di tgkt 2.hehehhee...

Unknown said...

ahahaha!camtu plak??

Misz Muffin said...

terus xjd buat menantu.. sbb tu mkcik tu xsyum.. hehe

Unknown said...

adeh~ nasib baik la makcik tu xde anak dara~ ahaha!!

Rakan2ku