Tuesday, April 19, 2011

I Wish To Travel To The Future Right Now! :)

Alhamdulillah~ kesihatan aku dah brtambah baek! Blh la aku concentrate ngan blog nih! hehe! Smalam aku btol2 x larat, terus aku MC, hari ni plak aku masuk keje lambat sket, tak larat sgt~ maybe sebab kesan obat aku amik malam td kowt..isk! Tapi bkn ni yang aku nk bincangkan~hehe! Takpekan aku melalut sket2~?haha!

Aku ade tgk video kat youtube, pasal teknologi masa depan. Gempak seh~ dari bilik tidur, pastu dapur, kereta, mcm2 lg la~ isk! kalo la bnda2 camni dah ade, mesti best kan? Aku mmg suke gadget2 berteknologi canggih ni (chewah~).. Korang tengok la sendiri.. (err..kalo ade sape2 yg dah tgk sblm nih, buat2 la baru 1st time tgk ekh~ haha! :P)











p/s: agak2 korang, sempat lagi tak aku nk merasa bnda2 camni? isk~ umo dah makin mningkat~
aku xnak jd tua!!

4 comments :

ain shalalala said...

get well soon bro..happy blogging..dulu saya penah tinggal kat kapar :)

Zoul Yahya said...

yeke? berjiran la kite ekh? hehe!

cikPinky said...

kite semuaaa akan tua gak...tup2 umur da 20++...kejap je mase blalu kan..uwaaa

Zoul Yahya said...

eh? mane ade~ sy belasan tahun lg arr~ ahaks!

Rakan2ku