Friday, April 29, 2011

Pertemuan dan Perpisahan

Setiap pertemuan pasti akan bertemu dengan perpisahan. Tapi tak bermaksud ianya akan berkahir, pasti akan ada permulaan baru yang menanti~ (pergh!!! boleh buat novel nih!! Haha!). Dulu ade dua orang student praktikal kat department aku. Waheed dan Amir. Diorang ni dah banyak tolong aku uruskan kerja-kerja aku kat sini. Si Waheed dah abis bulan lepas, si Amir baru je abis hari nih.. Alhamdulillah~

Kadang-kadang diorang ni asyik buat aku pening kepala! Isk! Tapi seriously aku hepy sangat bile diorang ade, seronok kerja dengan diorang nih! Aku pun takde la bosan sangat! Haha! Banyak ilmu yang aku dah turunkan kat diorang nih! (Ajar benda yang bukan-bukan ade la! Haha!!)




p/s: To Waheed: Make sure ko sambung blaja! Jangan asyik nak keje je!
      To Amir: Ko banyak lagi kena blaja nih! Asyik nak main je! Haha!

2 comments :

aini's coklat ♥ said...

hahahahahah waheed semak jea :D

Noorae said...

hah ni mesti rindu kat dorg nanti =P

Rakan2ku