Thursday, April 02, 2015

Demam Avengers : Age Of Ultron


Hye guys! Hehe! aku takde nak cerita apa2 pasal movie ni pon. Tapi aku memang huge fans dengan Iron Man! kat umah aku penuh dengan patung Iron Man.. errr.. bukan tu yang aku nak cerita sekarang.. Aku tengah cari wallpaper Avengers dan aku jumpa wallpaper collection yang super cool!

Tak best la kalau tak kongsi sama2 kan? So meh aku belanja korang dengan wallpaper2 yang aku dah download. Korang nak copy kat sini pun boleh, kat website tu pun boleh. Ikut suka korang la! Tapi wallpaper ni memang khas untuk Apple user. Ada banyak choice, wallpaper untuk Macbook, ipad dengan iphone pun ada! http://ipapers.co











So jangan lupa tengok movie ni kat wayang bulan Mei nanti ya! Kalau ada tiket wayang free, bagitau la.. jangan kedekut pulak! Haha!

No comments :

Rakan2ku