Monday, May 30, 2011

Last Day~ :'(

Esok adalah hari terakhir aku kat Nationwide Express. Fuhh~ berdebar pulak rasanya! Pada sape2 yang tak tau lagi, aku akan start keje kat KL pulak~ International Federation of Red Cross and Red Crescent Societies. Tu la nama company baru aku! Nama company pon dah wat lidah aku tergeliat! adeh!



Aku harap sangat aku dapat survive hidup kat KL tu. Eleh~ macam la aku tak penah dok kat KL~ (ceh! berlagak la plak!) Ape2 pon, aku harap sangat yang aku dapat sesuaikan diri dalam suasana keje yang baru dan aku hepy keje macam keje aku kat Nationwide nih! Seronok gile keje kat Nationwide, aku dapat ramai kawan baru, dapat gelak ketawa hari2, ramai yang caring, ramai yang bagi tunjuk ajar, and banyak aktiviti2 luar yang kitorang dapat buat!

Aku bukan taknak stay kat Nationwide, tapi dah sampai masanye aku carik pengalaman yang baru, gaji yang lebih sedap, boleh la aku kumpul duit nak kawen nanti! Haha! Berangan je lebih!!

Aku nak ucapkan ribuan terima kaseh pada Miss Lim Saw Nee | Kak Nor | Kak Jiha | Kak Fiza | Akmal | Helmi | Eddie | Krishna | Stephanie | PuteriNazmi | Abg Azizul | Taufik Credit | Abg Mizal | Nick | Azri | Mizi | Kak Anne | dan semua rakan2 sebab banyak membantu aku dalam urusan kerja, menyokong aku dari belakang dan buat aku seronok keje kat sini!

Kepada Mazran & Amer: Segala tugas & tanggungjawab aku serahkan pada korang, aku dah tak boleh nak uruskan lagi. Ape2 hal, blh call aku.

Kepada rakan2 seperjuangan, nanti ada masa kita jumpa lagi! Jangan lupakan aku! Kalau ade aktiviti ape2, roger2 la aku! Kenang daku dalam doamu~ :'(

Kenangan bersama rakan2 Nationwide:





1 comment :

Miss FieRa said...

go0d luck kt tempat keje baru.
jangan nakal2....
wat keje leklok....(^_^)

Rakan2ku