Monday, July 04, 2011

Glorious Sunday~ :)

Mood: mate kuyu~ nk sambung tido.. -,-
Lokasi: Opis~

Malasnye nak wat keje.. boleh tak aku MC hari ni? hehe! OK2! Back to the story, banyak betul aktiviti aku semalam, nasib baik mak aku tak membebel.. Haha! Pagi semalam aku gi majlis pelancaran kedai komputer kawan a.k.a sifu aku. Ah Ling~ Bangga betol aku bila tengok die dah berjaya.. :) Dulu aku pernah kerja kat kedai komputer kat Klang selama dua tahun. Ah Ling la yang banyak ajar aku pasal komputer. tenkiu2~

kalau korang nak beli barang komputer atau PC korang rosak, boleh la datang ke kedai ni.

Petang plak~ hehehehehe! Hangout bebeh! For the 1st time aku keluar tengok wayang dengan Staff Nationwide Old Office and~~ Huda. :) Kitorang tengok citer Transformers kat OU. Lepas tengok wayang, kitorang gi makan kat Uptown lama pastu baru gerak gi Uptown Damansara sebab aku nak beli jam. Tapi rezeki aku takde malam tu~ -,-" Takpe la, yang penting aku hepy sangat hangout masa 2~ :P



Nak dijadikan citer, (saje je aku nak citer, nak bg post aku ni panjang sket! haha!) lepas tengok wayang je, ade satu "peristiwa" yang buat aku rasa nak berubah. Rasa segan sangat time tu. Ha?? nak tau ape? rahsie~~ Hehe!!!!






p/s: Sory! takde gambar yang aku dapat tangkap pasal aku tak bawak kamera da~

No comments :

Rakan2ku