Monday, March 23, 2015

Family Day 2015: Awana Kijal Terengganu (1st day)

Hey guys! Uhuk uhuk! apsal berhabuk sangat blog nih!? ish3! 
sorry guys.. dah lame sangat aku x update blog nih.. dulu dah janji nak update, tapi baru sekarang aku update. Ehem! Memandangkan aku dah ade laptop baru, so makin bersemangat la aku nak update blog! Hehe!

Minggu lepas (14 March - 16 March) aku ade pegi Family Day anjuran company aku, memang happening babe! Tak sia-sia aku pegi..hehe! Siap ada funfair tu! Hehe! banyak hadiah yang aku dapat.

Tahun ni company aku buat family day kat Awana Kijal Kemaman, Terengganu. Memang letih drive kereta! hmmm… Kalau tahun lepas company buat kat Melaka, so takde la rasa jauh sangat. takpe la, at least aku boleh bawak wife aku jalan2. Dah lama rasanya kitorang tak keluar jalan2..


Takde gambar la pulak nak belanje korang! haha! Just ada gambar hadiah funfair je.. jadi la kan daripada takde.. haha!


Breakfast dulu sebelum bertolak..hehe! Lokasi BHP Gombak.



malam funfair! woohoooo!


Iron Man beb! macam tau2 je gua ni fanatik Iron Man! haha!

No comments :

Rakan2ku